Friday, May 04, 2007

Non tangere

"Iti doresti o casa de care nu te poti atinge? Cu noul Gigacredit de la Bancpost..."

"Da, ma simt foarte vinovat de tendintzele mele masochiste si vreau sa platesc pentru asta 30 de ani. Sa simt ca ma doare. Si vreau sa ma respinga cu adevarat, nu asa, sa imi cada din cand in cand feonul in cada, sa dau cu shutul in toc sau sa imi prind degetele in usa. Am putea de exemplu aranja sa cada tavanul pe mine sau sa ma curentez foarte tare cand schimb sigurantzele? Sa ma lase aproape mort pe podea...

Doua secunde sa imi potrivesc mai bine punga de plastic pe cap, ca nu ma asfixiez cum trebuie. Ah, si as mai vrea sa ma umileasca rau, rau de tot. De exemplu, atunci cand spal toaleta, care e foarte murdara..."

Foarte tare, Scala JWT, foarte tare. Cred ca ati inventat the ultimate shit in materie de sexualitate - continentza imobiliara, practicata de un proprietar masochist si prietena lui, casa frigida.

Adevarul e ca ar fi durut foarte tare sa faceti o inversiune acolo, in prima fraza. De unde si ideea ca ar fi fost mult mai misto...

2 comments:

Corin Chiriac said...
This comment has been removed by the author.
Corin Chiriac said...

http://verzi-si-uscate.blogspot.com/2007/05/cine-da-primul-cu-piatra.html

Reactie si discutie cu respectivul copywriter...