Thursday, February 08, 2007

Turning 50

Prieteni, batranul sac cu ganduri tocmai a implinit 50 de posturi. Ridic in cinstea sa paharul, in care se dizolva lent o tableta de calciu efervescent. Tataie, o sa treci linistit de 100, pe cuvantul meu!

Si acum, sa desfacem cadourile: un header grafic din partea contului de flickr... nu stie daca o sa il poarte, mai vedem noi... contul de yahoo a venit cu o felicitare electronica, as usual... iaka si ceva misto: 5 nominalizari la

de la cel mai bun si mai drag cititor al nostru, pentru:


Cel mai bun blog
Cel mai informativ blog
Cel mai bun blog nou
Cel mai bun post de blog
Cel mai bun blog de media

Am mai adaugat si eu una, pentru ca in lipsa unei sectiuni proprii, o gasca de bloguri de comunicare se ascundeau in sectiunea Cel mai bun blog de afaceri, si m-am gandit sa nu se simta singure. Da i-am luat si tort, ca sa nu fiu penibil.

Acum, ce sa zic... sa votam, cand o sa se deschida urnele. Si sa castige cel mai... cel mai citit. Ca e si asta un criteriu.

1 comment:

Adrian Mironescu said...

La mai multe si tot asa, de calitate!