Saturday, February 24, 2007

Industrial Design

Am plecat la drum cu gandul sa scriu ceva despre recent anuntata intelegere dintre Apple si Cisco asupra numelui iPhone, da' stiti ce... e week-end, haideti sa cautam un subiect mai light...

Tocmai am realizat ce de mai bine de un an nu am mai calcat pe Gizmodo si Engadget. Cum am ajuns asa? Si mai ales cand?

Unconceivable. Preposterous. Unforgivable.

Anyway, incercand sa recuperez rapid decalajul, am dat peste Next Gen PC Design Competition, o competitie lansata de Microsoft si IDSA, care propune urmatorul obiectiv:

"Rethink the Windows-based PC experience today and the role it plays in people's lives. Envision how form factor influences the digital lifestyle-from personal productivity at work or home, to entertainment, mobility and lifestyle. Think big, be bold, be inspired, but pay attention to sustainable technologies, and ecological and environmental innovation."

Worth looking at, I would say.

P.S.: Pentru cei mai old school, care nu se prind unde e meniul, dati click pe cubul ala din partea de sus a ecranului :)

No comments: