Thursday, February 22, 2007

Doua conversatii cu ea, femeia

Corin: asta imi aduce aminte de o caricatura
Corin: era un cosmonaut, cu multe sagetzi pe el: una pe casca, alta pe costum
Corin: una care indica filetul pentru tuburi cu mancare, etc
Eafemeia: asaa
Corin: si trece pe langa el unu', se uita atent la el si la toate sagetzile alea
Corin: si ii spune:
Corin: "n-ai sens!"
Corin: :)
Eafemeia: =))
Eafemeia: unde era caricatura asta?
Corin: in almanahul Urzica, dintr-un an vechi
Eafemeia: chiar... in afara de Catavencu
Eafemeia: nu ti-e pofta sa mai citesti asa, un almanah literar :)
Eafemeia: sau chiar unul literar-gastronomic, scos de Scanteia?
Eafemeia: hehe
Corin: :)
Corin: eram copil, dar dintr-un motiv sau altul, am tzinut minte caricatura aia
Corin: si cred ca stiu de ce
Corin: pentru ca in sinea sinelui meu, ma speria ideea ca desi as fi putut sa devin astronaut, asa cum ne doream cu totzii, lipsa de sens a existentzei ar fi persistat :)
Corin: de aia tzin minte eu lucruri
Corin: amenintzarea cu castrarea, la nivel ontologic
Corin: frici de barbat:)
Eafemeia: la noi, e amenintarea cu parasirea
Eafemeia: frica femeii de a fi singura
Eafemeia: similara cu cea de castrare
Eafemeia: la fel de puternica, aproape
Corin: ah
Corin: asta nu mai tzine
Corin: femeia alege
Corin: ea are mai multe :)
Eafemeia: hehe
Corin: nu functioneaza
Corin: o femeie nu poate fi singura
Corin: e impotriva naturii
Corin: e ca si cum maine nu ar mai functiona magnetzii:)
Eafemeia: iaca, eu sunt. Dar asta e o alta istorie...
Corin: problema cu tine
Corin: e ca tu esti preafemeie.

...

Eafemeia: ia si scrie :)
Corin: da da
Corin: doar ca acu tre sa ma duc sa spal cada
Corin: oricum salvez conversatzia noastra
Corin: ca imi vin idei bune cand stau de vorba cu tine
Eafemeia: stiai ca-s si eu o muza, sper...
Eafemeia: :D
Corin: da da
Corin: hai ca ma duc si eu sa fiu harnic
Corin: tu cauta acolo sensu' vietzii
Eafemeia: cu Cif?
Eafemeia: du-te
Corin: si daca descoperi ceva, ma anuntzi :)
Eafemeia: da, deocamdata il caut in orez :D
Corin: hehehe
Corin: it's the wind that shakes the barley
Eafemeia: :)
Corin: the answer my friend
Corin: the answer
Eafemeia: 46
Corin: is blowing in the wind
Corin: :)
Eafemeia: nu, draguta, 46 era raspunsu'
Eafemeia: in alt film
Corin: nu stiu :)
Eafemeia: n-ai pierdut nimic
Corin: bai
Corin: incep sa ma enerveze filmele care se vor profunde si nu reusesc sa fie
Corin: de exemplu, Revolver
Eafemeia: ca de exemplu?
Eafemeia: revolver?
Corin: care e un film despre un barbat care cauta sensu vietzii, ca tine
Corin: si raspunsuri
Eafemeia: ei, lasa
Eafemeia: eu il caut in orez, nu ma compar
Corin: pune sofran si transforma totul intr-o cautare mistica
Corin: mister dupa gust
Corin: orient la vid
Eafemeia: prefiert si congelat, de altfel :)
Corin: vezi, asta e problema
Corin: orientul nu mai e proaspat
Corin: nu mai gasesti nicaieri orient proaspat
Eafemeia: hmm, sa stii ca da
Corin: cum spunea Dinescu
Corin: Intr-un magazin de coloniale as vrea sa dispar
Corin: intr-o haina usoara precum ceaiul
Corin: in putinul meu sud de la gurile dunarii
Corin: printre stive de lazi parfumate
Eafemeia: vai
Eafemeia: mai zic una si te las la baie
Corin: sa frec cada
Corin: ce destin trist :)
Eafemeia: mi-am adus aminte de o parfumerie din iasi
Eafemeia: si de mirosul de apa de colonie
Eafemeia: lavanda
Eafemeia: nu mai exista asa ceva azi
Corin: asa e
Corin: nu mai sunt domni
Corin: pe ce dracu' sa mai pui lavanda
Corin: ?

3 comments:

Muler said...

who is she? :)

Corin Chiriac said...

Ion D. Susai... Un prieten vechi de-al meu, nu-l cunosti:).

Muler said...

Surasul fetei din tramvai
m-a cucerit definit
am inca-o drama la activ
exact ca domnul Ion Susai