Aruncandu-mi ieri ochii peste stiri si comunicate de presa, dau peste urmatoarele doua citate, in comunicatele de presa ale unor companii de prima mana din domeniul comunicarii, din Romania:
Primo
"...In plus, oamenii carora ne adresam noi, consumatorii cu venituri medii si mari, nu reactioneaza la stimulari promotionale decat atunci cand ii intereseaza intradevar produsul, astfel incat am conceput o poveste in jurul produselor si nu in jurul premiilor."
Nu vreau sa sune a prutienism, da e un fenomen ingrijorator, cu atat mai mult cu cat greseala a trecut neobservata si de editorii unei destul de cunoscute publicatii din domeniul comunicarii, pe situl careia am citit comunicatul.
Secundo
Citat din comunicatul care anunta debutul campaniei Judeca fiecare raspuns, realizata de Scala JWT pentru a comunica repozitionarea Evenimentul zilei ca un cotidian de referinta.
“Judeca fiecare raspuns inseamna sa gandesti singur, sa-ti pui intrebari, sa mergi mai departe si sa te informezi pana la capat. Sa fii mai bine informat inseamna sa te implici mai mult. Aceasta este definitia care ne caracterizeaza pe noi, pe oamenii care lucreaza cu pasiune pentru Evenimentul Zilei si pe actualii si potentialii cititori. Este o atitudine. Este atitudinea Evenimentul zilei. Acest lucru ne motiveaza si ne obliga in acelasi timp."
Nu va voi obosi cu obisnuitul meu deconstructivism argumentativ, incercand sa va demonstrez ca a fi mai bine informat nu inseamna sa te implici mai mult, sau ca e cam dificil sa te motiveze propria ta atitudine. Va voi spune ca una peste alta, mesajul asta care vrea sa comunice elemente de pozitionare putea fi mai bine gandit, pentru ca seamana al naibii de bine cu cel al unui ziar concurent.
Vorba celor de la Gandul, pana la urma, nimeni nu gandeste pentru tine.
Vittorio Emanuel
5 years ago
No comments:
Post a Comment