Monday, April 16, 2007

How Brands Collide I

Doua sfaturi pentru tanarul bondoc din spotul celei mai recente promotii pentru napolitanele Joe: stop singing in the rain. You're freaking me out. It's not raining.

Dincolo de asta, prietene, tu nu ai nevoie de noroc sau de napolitane ca sa faci rost de un BMW. Pur si simplu pune in purcelush banii pe care ii cheltui pe tricourile alea ingrozitoare de la Stefanel si o sa vezi ca dupa vreo doi ani iti iei masina singur.

Oare brand managerii de la BMW si Stefanel nu se cam enerveaza ei, asa, cand isi vad produsele in ad-uri la napolitane?

Opiniile altora despre spot (iqads.ro) - eu cred ca o sa ma abtin astazi, ca am de lucru.

P.S. Cred ca am inteles de ce sunt asa fascist cu omul: anecdotic vorbind, stiti care e singura diferentza intre Goebbels si personajul nostru? Goebbels nu se tundea ca Hitler. In rest, avem totul: pasiune pentru dulciuri, vodevil si BMW-uri, nevoia de a arata cu doi ani mai tanar si de a exagera vestimentar, talia in devenire si literele gotice. Pun pariu ca in brief scria: ii plac trenuletzele de jucarie, isi dorea sa devina aviator cand era mic, iar visul sau secret e sa instaureze o noua ordine mondiala.

1 comment:

Mihachu` said...

HAHAHAHAHAHA. si are fantezii cu fetite de 8-12 ani care`l violeaza pe mormane de napolitane...