"...TO BE ELIGIBLE TO BE A SEMI-FINALIST, PARTICIPANT MUST BE A LEGAL RESIDENT OF THE U.S. RESIDING IN ONE OF THE FIFTY (50) UNITED STATES OR THE DISTRICT OF COLUMBIA THROUGHOUT THE CONTEST PERIOD..."
Desi in ultima vreme fac logo uri oribile, astia de la Wolf Olins au totusi dreptate, ca teoreticieni: brandul devine din ce in ce mai mult o platforma flexibila de actiune, controlata in egala masura de public si de companie, cea din urma renuntand la rigiditatea acelui control explicit al comunicarii.
Daca e sa la caut o scuza, cam asta ar fi: e pur si simplu o directie comuna in care merg brandurile...
3 comments:
din cate am citit, cica:
"...TO BE ELIGIBLE TO BE A SEMI-FINALIST, PARTICIPANT MUST BE A LEGAL RESIDENT OF THE U.S. RESIDING IN ONE OF THE FIFTY (50) UNITED STATES OR THE DISTRICT OF COLUMBIA THROUGHOUT THE CONTEST PERIOD..."
no comment.:P
ca sa vezi ca acum si MD a preluat ideea.
http://greenlabelart.com/
:P
Desi in ultima vreme fac logo uri oribile, astia de la Wolf Olins au totusi dreptate, ca teoreticieni: brandul devine din ce in ce mai mult o platforma flexibila de actiune, controlata in egala masura de public si de companie, cea din urma renuntand la rigiditatea acelui control explicit al comunicarii.
Daca e sa la caut o scuza, cam asta ar fi: e pur si simplu o directie comuna in care merg brandurile...
Da nu o sa le caut! :)
Post a Comment