Tuesday, January 17, 2012

De rerum natura

In ultimii ani am ales sa nu scriu. Stiu, e ciudat, in teorie tin un blog, dar am vazut lucruri cu mult mai ciudate in viata. O sa ii las pe altii sa va uimeasca cu retorica, eu am trecut peste etapa asta.

O sa incerc sa fiu scurt.

Nu inteleg ce faceti pe strazi. Nu v-am vazut in cabinele de vot, iar asta va descalifica. Nu v-am vazut candidand, iar asta va descalifica. Nu v-am vazut construind societatea civila, iar asta va descalifica. Nu stiti ce vreti, iar asta va descalifica. Nu pareti ca intelegeti consecintele reale ale faptelor voastre, iar asta va descalifica. Aceste cinci lucruri sunt motivele pentru care vi se intampla ce vi se intampla. Nu Basescu, nu criza, nu Boc, nu blocurile gri, nu bocancii jandarmilor.

Stiti care e problema? Voi sunteti.

1 comment:

Muler said...

complet de acord.