Tuesday, March 16, 2010

Phony "viral" from Vodafone

Eram pe net, citeam, si ghici ce apare in fata mea? [o fereastra de YM de la un prieten, care imi trimitea un spoof destul de soios dupa o campanie de telecom]. Ma gandesc eu ca un brand care se baga asa in seama trebuie sa fie cu adevarat disperat…

Si-mi vine-n cap numele lui real: Vodafone. Si caut pe Facebook. Ii recunosc proza. Ii umblu pe profil. Intreb prin jur. Si vad ca-i place. Ghici ce, frate? Spamul!

Ce fac? Soptesc prietenului: “Oare tu te-ai tampit de-mi trimiti mizerii de astea?”. Bai si imi spune prietenu' in cauza ca nu mi-a trimis mesajul el... Ca e furt de identitate urmat de spam pe mess... Ne imprietenim si pe Facebook... foarte tare, frate!

Mizerie primita pe YM de la un prieten care sustine ca nu mi-a trimis niciodata asa ceva.
Nasol, Vodafone.

2 comments:

de ce? said...

sincer, e foarte putin probabil sa fie adevarat ce zice prietenul tau, dar... :)

Corin Chiriac said...

dar din dar se face :)

Tind sa imi cred prietenul mai mult decat pe cei care fac "virale" pentru Vodafone. Pentru ca e mai mult decat un prieten :)