Tuesday, August 18, 2009

Greuceanul cel de Aur

"... au pasărea asta gingaşă nu mi se pare ogurlie pentru casa noastră. Ochii ei nu seamănă a de pasăre, ci mai mult seamănă a fi ochii lui Greuceanu cel de aur. Până acuma ne-a fost şi nouă! D-aici înainte numai Dumnezeu să­-şi facă milă de noi şi d-ai noştri."

Am primit un premiu-leapsha de la Bradutz, care e nu doar unul dintre cei cinci cititori ai mei, ci si un tip extrem de politicos. Sa nu ne luam foarte tare in serios, zic, ci sa dam mai departe prea plinul, nu fara a observa ca vizualul putea fi mai fericit :)

Regulile premiului spun ca trebuie:

1. Să-l afişezi pe pagina ta.
2. Să afişezi link-ul celui ce te-a premiat.
3. Să dai premiul mai departe la 10 persoane.
4. Să anunţi premianţii, printr-un comentariu.
5. Să te bucuri de el.

Cum eu sunt mai ursuz, am doar vreo 5 nominalizari. Ordinea este aleatorie:

Muler's Hic Sunt Dracones,
E's Egotism,
Ruki's Lactobar,
Sickootz's Propaganda or bust!,
Raluca's Boarfa Blog, intre timp defunct.

1 comment:

Muler said...

multumesc, cu palaria in mana intr-un gest larg de apreciere