Tuesday, May 12, 2009

Kindle Demographics

It's like technological Viagra. A not so scientific study suggests that the early adopters for this technology are in fact much older than previously foreseen, questioning the preconception on the domination of the 18-34 group over this category.

More on the Kindle Culture blog.

4 comments:

nealocat said...

...sau segmentul 18-34 citeşte puţin spre deloc, caz în care viitorul sună tâmp

Corin Chiriac said...

sau :)

sau s-au invatat sa primeasca gratuit informatie pe web si nu sunt dispusi sa plateasca 300-400 de dolari pe suportul ei fizic.

nealocat said...

da, ai dreptate intr-o anumita masura.

dar vorbim de doua tipuri de informatie. una jurnalistica sa-i zicem (cel putin ca dimensiune; pe care netu o furnizeaza din plin) si cea de volum mare, din carti, pe care nu prea o gasesti online. Pentru ca nobody reads long text online.

asa ca segmentul asta se obisnuieste sa se plictiseasca repede, n-are rabdare si nu se atinge de carti pentru ca sunt lungi, nu doar pentru ca trebuie sa plateasca sau pentru ca e "analog".

short attention span kills books.

(sorry, long rant :) )

Corin Chiriac said...

Ei, adevarul e pe undeva pe la mijloc, avand in vedere ca am dat jos 25 de giga de carti de pe torente in ultima saptamana :)

Pot fi de acord cu tine intr-o masura: da, 18-34 citeste mai putina literatura. Aici cred ca e problema cu argumentul tau final: "the short attention span" functioneaza cand citesti pentru a te relaxa.

Doar ca la 18-34 lectura are o solida componenta functionala. In zona asta de varsta esti aproape obligat sa citesti carti hai sa le spunem "tehnice", pentru ca astea te tin updatat profesional, te ajuta sa nu ruginesti, te invata skill-uri noi etc.

In cazul meu e voba de fotografie.

Probabil ca nu mi-as fi permis sa cumpar toate cartile astea de pe Amazon, motiv pentru care acum am o motivatie de ordin superior: daca le citesc pe toate, economisesc 4.000 de $ :)