"...un gust de trei ori bun, un zambet impreuna.".
Exista in spatele acestui slogan /adline niste intrebari ingrijoratoare despre cum functoneaza industria de advertising, daca te gandesti cam prin ce trece un slogan inainte sa fie aprobat.
Vorbim de o chestie care a fost scrisa de un copywriter, in teorie un profesionist al comunicarii, de cateva layere decizionale la client, in care specialisti in marketing si comunicare stau si intorc lucrurile pe toate partile, si nu in ultimul rand despre un consumator pe care mi l-as fi dorit un pic mai putin anesteziat.
Wake up, people! Un zambet impreuna?!
Vittorio Emanuel
5 years ago
3 comments:
Dar ce spui de un altul, in exact aceeasi categorie: "un gust intens, un zambet si-apoi dimineata"?
E pe teve, normal ca nu mai stiu la care din cafele e, pentru ca nici nu mai conteaza, e atat de enervant si de absurd incat uiti cu ce ar trebui sa-l asociezi.
Merge cu mu*ie, daca ma-ntrebi pe mine.
asta cu un zambet si apoi dimineata m-a oripilat o zi intreaga. succesiunea imaginilor pe care mi le sugereaza imi zbarleste pielea...
Anywayz, e clar cred pentru toti ca la noi clientii sunt in genere zeii atotstiutori care comanda agentia, creatia si productia. as putea spune chiar ca in cele mai multe cazuri daca ar avea mai multi oameni ar face singuri tot. vezi "caldurica de la pasarica" - cel mai concret caz de "WE the Client"
revin cu o erata, e muuuult mai bine:
"Un gust puternic, aromat, un zambet si apoi dimineata!"
greata
Post a Comment