Ok Banca Romaneasca, sunt fericit cu noua mea baie, da' puteti sa ii rugati pe cei care au facut spotul sa imi explice si mie cum devine sentimentu' asta inaltzator motiv de credit de consum?
ti-ai renovat una alta, (pe banii proprii ca nu zice nimic de credit pana aci) , si de fericire ca totul e gata, frumos, superb, curge si apa calda (cam cu rugina ca deh, asa-i la bucaresti), ti-ai luat ratuzste de la ikea, ai bagat litze la apometre ca sa opresti consumu'... si ce se gandeste omu' cand e fericit: "hai bre ca lipseste ceva...hmmm... ce ... A! DA ! EUREKA! (ca tot e in cada ca vestitul...) UN CREDIT MANCATZ-ASH salariul meu de bugetar!" ...
In primul rand, BR participa la modificarea genetica a limbii romane, care doar de curand, de cand vorbim cu totii engleza excelent permite constructia fericit cu~, altfel saraca era fericita de~. Apoi, nu stiu de ce, dar mi se pare ca reclama asta are public tinta asa, oameni care fac priza la chestii de-astea gen baia mea cea perfecta. De fapt se vede si in alegerea personajului, sigur nu sunt credite pentru oameni cu credit awareness, ci pentru visatori. Altfel totul e corect in reclama, suntem in Romania, deci creditele le iau barbatii.
2 comments:
... well pai e simplu :)))
ti-ai renovat una alta, (pe banii proprii ca nu zice nimic de credit pana aci) , si de fericire ca totul e gata, frumos, superb, curge si apa calda (cam cu rugina ca deh, asa-i la bucaresti), ti-ai luat ratuzste de la ikea, ai bagat litze la apometre ca sa opresti consumu'... si ce se gandeste omu' cand e fericit: "hai bre ca lipseste ceva...hmmm... ce ... A! DA ! EUREKA! (ca tot e in cada ca vestitul...) UN CREDIT MANCATZ-ASH salariul meu de bugetar!" ...
deci om+Fericire+ratzushka+apa calda = CREDIT.
pf... era asa de evident ..
In primul rand, BR participa la modificarea genetica a limbii romane, care doar de curand, de cand vorbim cu totii engleza excelent permite constructia fericit cu~, altfel saraca era fericita de~. Apoi, nu stiu de ce, dar mi se pare ca reclama asta are public tinta asa, oameni care fac priza la chestii de-astea gen baia mea cea perfecta. De fapt se vede si in alegerea personajului, sigur nu sunt credite pentru oameni cu credit awareness, ci pentru visatori. Altfel totul e corect in reclama, suntem in Romania, deci creditele le iau barbatii.
Post a Comment