Wednesday, September 26, 2007

Pensia mica rastoarna carul mare

V-ati intrebat vreodata ce iese cand scrii ad-line ul si abia pe urma pui produsul peste el? Uneori, mai nimic, alteori copy hilar, ca in cazurile urmatoare:

"Traieste-ti viata pana la capat cu Prima Pensie!"

altfel spus:
a. o sa mai traiesti cam o luna de zile dupa ce te pensionezi, sau
b. vei primi o singura pensie din care va trebui sa te descurci pentru tot restul vietii

Despre ce este viatza?, te intrebi. Nehotarat, intri la ei pe site, unde pe mijlocul paginii te intapina cu un aer usor mirat o alta intrebare:

Hotarat lucru, cel putin pentru un anume gen de copywriteri, viatza trebuie sa fie despre alegeri nefericite.

__

"Mazda3: De ce sa fii pe locul 2, cand poti sa fii pe 1?"

Raspunsul e simplu: pentru ca apostolii nu erau 4x4, erau 4x3, Luca si Matei. Sau poate Lancia si Mazda?!

3 comments:

Teo said...

heheei!
am chilotzi tai de baie in apart. meu din bucuresti. ii mai vrei? (:
daca da, raspunde-mi (:

Corin Chiriac said...

but of course, but of course! :)

Anonymous said...

Ma scuzati... ok. Ai primit chilotii? Ii ai pe tine? Atunci hai ca intru si eu un minut.
Ce se-ntampla, dom'le, ad-ul baietilor mai are o faza lucrata intens la antrenament. Pune o intrebare decisiva si ne-enchivoc formulata:
"Vrei sa fii CLIENTUL nostru?"
Oamenii au marcat cu hotarare "CLIENTUL" ca sa priceapa tot prostu'. Adica nu unu' din clienti, ci insusi clientul. The client. Ma rog.. o fi lipsa de ambitie sau la mai mult de un client intra in criza logistica?